نی نی سام

اولین سلام دادن من

1389/11/20 2:50
نویسنده : مامان مریم
473 بازدید
اشتراک گذاری

من امروز درست سه روزه که وارد ماه شش شده ام شب قبل مامانم مرتب دستشو می آورد جلو و به من میگفت سلام بده و دست منو می گرفت و میگفت سلام و این کارو چندین بار تکرار کرد اون شب عمه نسرین هم خونه ما بود امروز صبح که خونه مامان جونم بودم عمه نسرین دستشو آورد جلوو گفت سلام بده من هم دست راستمو  جلو بردم اون خیلی ذوق کرد باذوق عمم من هم ذوق کردم بعد عمم مامانمو صدا زد و گفت من سلام یاد گرفته ام و بعد به بابا جون ومامان جون و عمه ساره هم که اونجا بودن گفتن و همگی خیلی ذوق کردن.

 

پسندها (1)

نظرات (4)

عمه نسرین
21 بهمن 89 0:10
سلام گل پسری عمه الهی من به دورت با این سلام مردونه دادنت دلم یه ریزه شده واسه اون خندیدنات بوووووووووووووس
عمه الهام و آرادی
21 بهمن 89 0:45
سلام جیگرطلای عمه... قربون مهربونیات و خنده هات که هیچ وقت تموم نمیشه عسلکم... امیرسامم،دوست دارم هستی عمه
مامان فرشته
21 بهمن 89 1:13
الهی قربون اون ادبت برم من عزیزم
مامان فرشته
24 بهمن 89 1:14
خانوادگی رفتین ددر ؟ خوش بگذره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی سام می باشد