نی نی سام

ماجرای ورزش مامانی

1389/11/20 2:47
نویسنده : مامان مریم
611 بازدید
اشتراک گذاری
                                                                                                                                                                                                                                      

از اونجایی که من تو شکم مامانم خیلی فوتبال بازی می کردم هیکل مامانم بهم ریخته و نیاز داره که یه کم بیشتر به خودش برسه اوایل هر روز ولی الان یک روز در میون منو با یه ساک آبی رنگ که همه وسایل لازم رو توش میزاره تحویل عمه نسرینم میده و به باشگاه میره هرچند دلم برای مامانم تنگ میشه ولی انصافا با عمه نسرین خیلی بهم خوش میگذره کلی با هم بازی میکنیم دالی بازی وبازی چام چام و...

                                                                                                                                                                                

 

                                                                                                                                                                        

 

 

 

                                                                                                             
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه نسرین
21 بهمن 89 0:18
نمیدونی عمه جون ثانیه شماری میکنم تا روزای زوج برسه و بیای خونمون باهم بابازی کنیم دعا میکنم مامانت زود هیکلش به فرم اولیش برسه اما دست از باشگاه رفتنش نکشه تا من بشم همبازیه همیشگیت هه عالمه دوست دارم بوووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی سام می باشد