نی نی سام

بدون عنوان

1389/11/16 1:37
نویسنده : مامان مریم
288 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                    

 

من امیرسام هستم سام سام صدام میکنن شانزدهم شهریورماه امسال ساعت 11و 5 دقیقه از شکم مامانم اومدم بیرون مامان و بابام بی صبرانه منتظر من بودن همون موقع تو اتاق عمل منو که تو پتو پیچونده بودن به مامانم نشون دادن وای مامانم از خوشحالی داشت غش میکرد بعد از عمل مامانمو به بخش بردن ولی منو که یه کم مشکل تنفسی داشتم  پیش مامانم نبردن وای دوست داشتم پیش مامانم باشم منو بردن بخش نوزادان وتو دستکاه کذاشتن از فرداشم بود که یه کم زرد شدم مامانمو مرخص کردن ولی من موندم زایشگاه تا خوب شم مامان جونام به نوبت پیش من می موندن مامانم هم مرتب می اومد دیدنم پنج روزم بود که دیگه خوب شده بودم ومنو مرخص کردن.                                                                                                                                                                

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عمه الهام
16 بهمن 89 1:50
سلام جیگر عمه الهی من فدای شکل ماهت بشم سام سامم عمه جونی هنوز نمیدونه که شما بلاگتو آپ کردی زندگی من من و آرادی اول شدیم دوست دارم هه عالمه
عمه الهام
16 بهمن 89 1:51
سها
16 بهمن 89 15:28
واااای خیلی جیگری من هروقت بهت نگاه میکنم دلم ضعف میره خدا کنه همیشه سالم باشی عشق من قربون چشمااااااات همین الان میزنم به تخته که یهو چشم نخوری واااای خوشگگگگگگگل منم مثل تو بودم یعنی وقتی نی نی بودم حدود 10 روز تو دستگاه بودمو خونمو عوض کردن ولی اشکال نداره بزرگ میشیم بیادمون میره
مامان فرشته
16 بهمن 89 18:06
سلام عزیزم خوبی ؟ بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی سام می باشد